کاربرد انواع جامپینگ
نوشته شده توسط : امیرحسین آقاجانلو

معرفی انواع تشک های جامپینگ بادی

افرادی زیادی همواره به خاطر مشکلات فراوانی در زندگی روزمره خود، از قبیل : استرس های کاری و خستگی های مفرط هر روز در سر کار و دیگر عوامل، همواره به دنبال تشک های بادی ای اعم از نوع تشک بادی ساده  و تشک بادی جامپینگ و غیره بوده اند و دیگر مردم به خاطر کارهای خود دیگر وقت کار هایی چون دوخت و دوز و همچنین شست و شوی تشک خود را ندارند و همچنین این هر دفعه شست و شو باعث از بین رفتن و کاهش استحکام تشک شما نیز می شود و نیز این هر دفعه دوخت و دوز نیز باعث زشت شدن تشک شما خواهد شد. این عوامل موجب این شده که اکثر مردم روی به خرید این نوع تشک های بادی بیاورند و همه ی این افراد به دنبال بهترین کیفیت و دوام بهتر باز در این تشک های بادی نیز بوده اند و همچنین قیمت مناسب آن نیز در عین کیفیت بالای محصول نیز برای آنها بسیار مورد اهمیت بوده و این برند ها هر روز در حال رقابت شدید در این زمینه بوده اند و این امر به خاطر این بوده که این برند ها دنبال این بوده اند که با بالا بردن کیفیت محصولات خود از دیگر برند ها پیشی گرفته و خود را بهتر از بقیه برند ها در خصوص این موضوع می خواهند معرفی کنند. ما می خواهیم چند نوع از این تشک های بادی مدل جامپینگ را به شما معرفی کنیم.

تشک بادی جامپینگ با بدنه شفاف با کد 48267 : این تشک بادی جامپینگ اینتکس از دیگر سری های تشک های بادی جامپینگ اینتکس بوده که این تشک بادی جامپینگ به خاطر خصوصیات ویژه ی خود دارای برتری مهم تری نسبت به بقیه تشک های بادی جامپینگ نسبت به سری های خود در این زمینه بوده است. این تشک بادی جامپینگ وسیله ای بسیار مفرح برای پرش و دیگر بازی های جذاب برای کودکان و البته برای استفاده بزرگسالان به خاطر جنس و دوام فوق العاده بالای این محصول  بوده است. اینتکس تمامی برند های خود را با استاندارد تولید می کند. در ادامه به ساختار و طراحی و ابعاد این تشک بادی جامپینگ جذاب اشاره خواهیم کرد. بدنه و رویه و بخش کناری این تشک بادی جامپینگ از جنس بسیار عالی پی وی سی بوده است و این جنس دارای دوام و استحکام بسیار عالی بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و دماهای مختلف آب دارد و نیز همچنین استحکام خوبی در برابر تابش مستقیم نور خورشید دارد. قطر مناسب و ارتفاع عالی این تشک بادی جامپینگ مناسب تمام سنین افراد بوده و به خاطر دیواره ی بادی و با استحکام خود دیگر نگران افتادن کودکانتان از بقل در داخل این تشک بادی جامپینگ نخواهید بود و دیواره ی بادی این تشک بادی جامپینگ به خاطر بادی بودن خود باعث جلوگیری از این امر شده و نیز این تشک بادی جامپینگ دارای کف بادی و نرم بوده و کودک شما هنگام نشستن و بلند شدن بر روی آن بدن او احساس ناراحتی نخواهد کرد و نیز به خاطر باز جنس خوب پی وی سی به کار رفته دراین تشک بادی جامپینگ، باعث ضد آب و ضد تعریق شدن این قلعه جامپینگ بادی شده و این قلعه بادی جامپینگ دارای کف مواج بوده و این عوامل باعث این می شود که کودک شما هنگام نشستن بر روی آن بدن او دچار تعریق نخواهد شد. در ادامه باید گفت که این تشک به خاطر ضد آب بودن و مقاوم بودن آن در برابر دمای مختلف آب و هوایی بسیار به غیر از فضاهای داخلی، در فضاهای باز نیز می توانید از آن استفاده نمایید. این تشک بادی جامپینگ دارای ابعاد قطر 203 سانتی متر و ارتفاع 69 سانتی متری بوده و دارای تحمل وزن تا 54 کیلوگرم را داشته است. این تشک بادی جامپینگ دارای برچسب تعمیرات بوده و در صورت هر گونه آسیب مانند : برخورد با اجسام بسیار تیز مثل سوزن، خورده شیشه و غیره بوده که به غیر از این برچسب ها شما می توانید از بسته های تعمیرات اینتکس نیز استفاده نمایید که این بسته شامل یک چسب اینتکس بوده که بر روی آن لایه های پی وی سی بوده و به مانند پنچر گیری دوچرخه و یا تویوپ شما می توانید تشک بادی جامپینگ خود را تعمیر کرده و دوباره مورد استفاده قرار دهید. و در آخر  باید گفت که این تشک بادی جامپینگ به خاطر استقبال خوب مردم امسال نیز به مرحله تولید رسید و روانه بازار شد و از این رو می توان گفت که این تشک بادی جامپینگ گزینه بسیار خوب برای برای شما بوده است و می توانید در صورت نگهداری درست از این تشک بادی جامپینگ سالیان طولانی استفاده نمایید. و در آخر باید به این مورد اشاره کرد که این تشک بادی جامپینگ توسط انواع پمپ های بادی قابل راه اندازی بوده است و این تشک بادی جامپینگ بادی دارای وزن و ابعاد سبک بوده و کار شما را هنگام راه اندازی و استفاده و بسته بندی بعد از استفاده نیزراحت کرده و جا به جایی آن را به مکان دیگر نیز برای شما بسیار آسان نموده است.

قلعه بادی جامپینگ اینتکس با کد 48257 :  این قلعه بادی جامپینگ از دیگر محصولات بادی اینتکس بوده است که دارای کیفیت و دوام بسیار خوب بوده و به دلیل استقبال مردم از این قلعه بادی جامپینگ نه تنها به دلیل جنس و دوام عالی آن بلکه به خاطر قیمت مناسب آن نیز بسیار مورد توجه افراد گرفته شده است. اینتکس تمامی محصولات خود را با استاندارد تولید می کند. این قلعه بادی جامپینگ به دلیل ساختار و طراحی بسیار زیبای آن برای کودکان و نوجوانان و همچنین نوع رنگ های به کار رفته در آن، بسیار مورد توجه کودکان و نوجوانان قرار گرفته است. این قلعه بادی جامپینگ وسیله بسیار خوب برای تفریح فرزندانتان در داخل منزل بوده است و به دلیل جنس بسیار خوب پی وی سی خود افراد از آن در بیرون از منزل نیز می توانند استفاده کنند. در ادامه به ساختار و طراحی و ابعاد و همچنین دلیل خوب بودن این جنس پی وی سی را خدمت شما خواهیم عرض کرد. روبه و بدنه و کف این قلعه بادی جامپینگ از جنس فوق العاده عالی پی وی سی بوده و از دیگر مزایای این جنس پی وی سی می شود به خاصیت ضد آب بودن و همچنین ضد تعریق بودن آن اشاره کرد و این امر به خاطر استحکام و دوام و مرغوبیت زیاد جنس پی وی سی بوده است. و نیز این جنس پی وی سی توان بالایی را از خود در برابر فشار مستقیم نور خورشید بر روی قلعه بادی جامپینگ خود داشته و نیز در برابر دماهای مختلف آب مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داده است. کف این قلعه بادی جامپینگ به صورت بادی بوده است و حالت مواج نیز داشته است که این عوامل باعث این شده که افراد هنگام بازی و یا نشستن و بلند شدن، بدن آنها احساس ناراحتی نخواهد کرد و همچنین باعث این می شود که بدن شما دچار تعریق نشود و باز تاکید می کنیم که این امر به خاطر مواج بودن و کف بادی خوب این قلعه بادی جامپینگ نیز بوده است. دیواره این قلعه جامپینگ بادی به صورت بادی بوده و دارای ارتفاع بسیار مناسب بوده است و باعث این می شود که کودک شما از بقل اگر تعادل آن به هم خورد به بیرون از قلعه بادی جامپینگ خود نیفتد و بدن او دچار آسیب نشود و می شود گفت که این دیواره ی بادی با استحکام به گونه یک محافظ نیز برای کودکان شما بوده است و از این بابت خیال شما را آسوده می کند. این تشک دارای برچسب تعمیرات بوده و همچنین برای ترمییم این تشک جامپینگ مانند آسیب های جدی به آن مثل برخورد اجسام نوک تیز و غیره شما می توانید نیز از بسته های تعمیرات اینتکس نیز استفاده نمایید که این بسته شامل یک چسب با لایه های پی وی سی بر روی آن است و به مانند پنچرگیری دوچرخه یا تویوپ لاستیک می توانید پنچرگیری آن را انجام دهید و بعد از ترمیم شما می تونید باز مثل روز اول از قلعه بادی جامپینگ خود استفادد نمایید. این قلعه بادی جامپینگ دارای ابعاد طول 132 سانتی متر و عرض 132 سانتی متر وارتفاع 107 سانتی متری می باشد و دارای تحمل وزن تا 27 کیلوگرم را داشته و وزن این تشک بادی جامپینگ 7.5 کیلوگرم بوده است. و در آخر باید گفت که این قلعه بادی جامپینگ توسط انواع پمپ های بادی قابل راه اندازی بوده و به خاطر حجم و ابعاد سبک خود نسبت به اندازه ی خود، بسیار کار شما را هنگام نصب و راه اندازی و بسته بندی بعد از استفاده قلعه جامپینگ بادی شما آسان می نماید و نیز امکان سریع جا به جایی آن را نیز به جای دیگر برای شما میسر می سازد. 

جامپینگ بادی کودک طرح دونات با کد 48476 : این جامپینگ زیبای کودک با طرح دونات از دیگر محصولات باد شوی برند معتبر اینتکس بوده است. اینتکس تمامی محصولات خود را با  استاندارد تولید می کند. این جامپینگ بادی به دلیل استفبال زیاد افراد به خاطر خصوصیاتی چون قیمت و کیفیت مناسب، امسال نیز مورد تولید قرار گرفت و وارد بازار شد. این جامپینگ کودک با طرح دونات به خاطر طراحی زیبا و حجم سبک خود و نیز بدنه قوی بسیار مورد توجه کوکان و نوجوانان دختر و پسر بوده است. در ادامه به ساختار و طراحی و ابعاد این جامپینگ بادی اشاره خواهیم کرد. بدنه و رویه و کف این جامپینگ بادی تولید شده از بهترین و با کیفیت ترین نوع پی وی سی  بوده است و ما می خواهیم به شما چند مورد از مزایای این جنس پی وی سی به کار رفته در این جامپینگ بادی را برای شما شرح دهیم. این جنس پی وی سی باعث اول ضد تعریق بودن این جامپیتگ بادی شده که این امر به خاطر مواج بودن این جامپینگ بادی و دوم اینکه به خاطر مقدار مواد با کیفیت و خوب پی وی سی به کار رفته در آن می باشد. از دیگر ویژگی های این جنس می شود به مقاومت بالای آن در برابر تابش مستقیم نور خورشید نیز اشاره نمود و همچنین به استحکام ومقاومت بالای آن در برابر انواع دماهای آب نیز می توان اشاره کرد. طراحی این جامپینگ بادی به صورت گرد بوده که به صورت یک دونات صورتی بوده که قسمت بالایی این جامپینگ بادی به صورت حلقه حلقه بوده شکل دونات صورتی را تشکیل می دهد و قسمت بدنه پایینی این جامپینگ بادی به صورت شفاف و شیشه ای بوده تا والدین بتوانند فرزندان خود را نیز هنگام بازی از داخل این جامپینگ بادی نیز تماشا کنند. این جامپینگ بسیار توان بالا برای پرش افراد گوناگون را بر روی خود داشته و به خاطر جنس عالی خود به هیچ وجه دچار ساییدگی وپارگی نخواهد شد. این جامپینگ بادی دارای برچسب تعمیرات بوده و نیز برای ترمیم آن به غیر از این برچسب شما می توانید با خرید بسته های تعمیرات اینتکس در صورت هر گونه آسیب جدی مانند : برخورد با اجسام ریز مانند : شیشه خورده، چاقو، سوزن و غیره شما می توانید از طریق این بسته ها جامپینگ خود را ترمیم کرده و بعد از ترمیم شما می توانید باز آن مورد استفاده قرار دهید. این بسته های تعمیرات اینتکس شامل یک چسب بوده که بر روی آن لایه های پی وی سی موجود بوده که مانند پنچری دوچرخه و غیره شما می توانید به این طریق جامپینگ خود را پنچر گیری کرده و مورد استفاده و قرار دهید. این جامپینگ بادی دارای ابعاد قطر 127 سانتی متری و ارتفاع 61 سانتی متری بوده و دارای ضخامت لایه 0.25 میلی متری بوده و دارای وزن 2.3 کیلوگرم می باشد. این حجم و ابعاد سبک این جامپینگ بادی کار شما را هنگام نصب و راه اندازی و بسته بندی بعد از استفاده و همچنین زمان جا به جایی بسیار آسان می کند و شما با خیال راحت از آن در هر مکان دیگر که خواستید می توانید بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید.

برای خرید این محصولات با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

         

                





:: برچسب‌ها: خرید جامپینگ , کاربرد جامپینگ , جامپینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: